måndag 2 juli 2012

Heej

Jag vet att uppdateringen har sugit... FÖRLÅT!! Men jag har inte mycket att säga..

Jag och mamma snackade innan om piercingar och så och jag vill ha en navel piercing men jag vet inte om det kommer bli snyggt på mig.. Då sa mamma: -"Om du vill så får du, men inte innan 15!" Då sa jag att jag får typ ta den i januari så att den har läkt till sommaren! För jag har inte så bra läkkött.. Sen ska jag nog snart ta ett hål till i mitt öra ;D
i den röda ringen!
Där vill jag ha ett hål till! Min mamma har det och jag tycker det är skit coolt ;D








Jag har funderat på en sak, eller 2 saker faktiskt! xD

(1:) Imorgon ska jag nog berätta en sak som jag tycker är ganska jobbig... Vi får se <3 Jag har inte riktigt bestämt mig....

(2:) Jag ska börja med en ny sak: Jojjoo avslöjar ^^ Tänkte att det kunde va kul ;D Veta lite mer om mig ;P

XOXO
Jojjoo♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar