tisdag 3 juli 2012

orkar inte....

Heej,
Jag vet att jag sa att jag skulle berätta en sak för er idag.. Men jag orkar inte.. Det blir lite för mycket...

Men idag har jag bara slappat igen! Kört mitt TV maraton x3
men men.
Imorgon ska jag, mamma, muffis och mommo på hörbyarknad ;D YEY!
Tar nog lite bilder men mobilen, vill inte ta med kameran... Jaina får stanna hemma ;/ Det är inte så kul för henne att gå bland massa ben.. Hon är ju så liten så det ända hon ser är ben... Och sätta henne i bilen är ingen bra ide heller... Men men, hon klarar sig nog ;D Eller vad tror ni!
Förra året när jag mamma och mommo var där hittade jag typ jackor till hundar där det stod "Supermodellen" "snyggingen" och så och jag ska se om det finns en sådan jacka eller sele i en sådan liten storlek till Jaina <3 ^^

Imorgon måste jag gå upp klockan typ 8.00 ;( För vi ska åka ca klockan 11 (ven F*N går upp så tidigt på sommarlover xD) Jajja, jag överlever väll...

XOXO
Jojjoo♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar