tisdag 3 juli 2012

Skolstarten!

Idag har jag också suttit och typ planerat lite för skolstarten! Vad som måste köpas, och så!
(När jag börjar en ny årskurs så brukar jag köpa: Nya pennor, nytt pennskrin och så) I år ska jag vara väldigt organiserad! <3 Från första början ska jag ha ett ämnesblock men en flik till VARJE ämne! Så jag kan skriva ner viktig info och så! I 5:an och 6:an fick vi något som kallas "Loggbok" och den var som en kalender och så kan man utvärdera och sådant! Jag trodde man skulle få en nu i 7:an också, men nej! Vi ska köpa en egen kalender om vi vill. (Jag tror man måste x3) Men då är det upp till dig själv att hålla koll på när läxorna ska vara klara och så! Så jag har bestämt att jag ska skriva ner typ allt från genomgångerna. Känner mig duktig, efter som att jag tycker att det är lite jobbig... <3

Måste kila!
Godnatt
XOXO
Jojjoo♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar